У разі, якщо Товар підлягає поверненню згідно чинного законодавства України, Покупець має право повернути придбаний новий товар належної якості (товар не підійшов / не сподобався) протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня його отримання від Продавця, дотримуючись умов, що передбачені Законом України «Про захист прав споживачів».

Повернення товару

 У цьому випадку, товар підлягає поверненню якщо:

  • товар не був у вжитку і не має ознак використання. Повернений Товар має бути товарного вигляду, виглядати новим, збережені всі ярлики, етикетки і пломби.
  • цілком збережена фірмова упаковка і комплект поставки (включаючи ярлики і пломби), упаковка, фірмова упаковка зі штрих-кодом та без ознак використання.
  • товар знаходиться в тому ж стані, що й на момент покупки і передачі Користувачу (без будь-яких механічних пошкоджень і дефектів);
  • в наявності розрахункові документи, видані Користувачу при покупці товару. Такими документами можна вважати Рахунок-фактуру нашого магазину або ТТН (Товарно-транспортна накладна) про отримання товару від кур’єрської служби, яка виконує доставку;

В даному випадку клієнт оплачує зворотну доставку товару згідно діючих тарифів.

Зворотна доставка здійснюється кур’єрською службою «Нова пошта».


Щоб повернути Товар Покупець повинен попередньо повідомити Продавцю про свій намір повернути Товар. А саме - подати заявку, зателефонувавши за телефоном, вказаним на Сайті Продавця +380445002254, +380675786737, або в розділі, де вказано контактний телефон для зв'язку з Продавцем, або написавши в службу підтримки Продавця на електронну адресу, надану Продавцем / розміщеному на Сайті Продавця. Продавець залишає за собою право змінювати свої контактні дані в односторонньому порядку, шляхом публікації нових контактних даних на Сайті Продавця. Після надходження звернення Покупця Продавець інформує Покупця про подальші дії, які мають бути здійснені Покупцем.

Продавець залишає за собою право відмовити Покупцеві в прийомі Товару, якщо товарний вигляд Товару та / або його упаковки не були збережені Покупцем, в інших випадках, передбачених чинним законодавством України та положеннями на Сайті. При поверненні Товару Покупець зобов'язаний надати наступні документи: копії документів, що посвідчує факт отримання Товару та сплати грошових коштів за Товар; письмову заяву про повернення Товару із зазначенням найменування Товару, артикулу, вартості Товару та вказівки причин повернення Товару, фото виявлених недоліків товару (при необхідності за запитом Продавця), інформацію про обраний спосіб повернення грошових коштів: наложний платіж або платіж за допомогою електронних платіжних систем з зазначенням всіх необхідних реквізитів, на реквізити, за якими оплачувалася товар, шляхом розрахунку через банківський рахунок.

 

Повернення товару в повній комплектації (в тому числі, при розірванні договору купівлі-продажу), в порядку ЗУ «Про захист прав споживачів» здійснюється за адресою: Україна, 03061, місто Київ, вулиця Пост-Волинська, 5, або іншим способом, узгодженим з Продавцем.

Повернення грошових коштів

Проводиться шляхом переказів через Приват Банк. Отримати повернені кошти Ви зможете на свою карту, або в будь-якому відділенні Приват Банку, після повернення та перевірки товару. (1-7 днів з дня відправки товару Вами). У випадку переказу грошових коштів на карти інших банків України, комісія за переказ оплачується Отримувачем (Покупцем).

Повернення коштів зазвича й здійснюється протягом 30 днів з дати подачі заявки.

Обмін товару

 Якщо обмін здійснюється з вини інтернет-магазину (фабричний брак, невідповідність з товаром, який було замовлено) всі транспортні затрати компенсуються нами.